Subject: FW: Kiireloomuline küsimus Saue vallas jõgisoo külas planeeritud tee kohta
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Feb 2025 10:50:19 +0200

Palun reg

From: Kreete Lääne <[email-masked]>
Sent: Friday, January 31, 2025 4:23 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: Sander Rikken <[email-masked]>; Andreas Rikken 
<[email-masked]>
Subject: FW: Kiireloomuline küsimus Saue vallas jõgisoo külas planeeritud 
tee kohta

Tere, Krista

Pöördun teie poole, kuna olete hiljaaegu koostanud Transpordiameti 
seisukohad meie poolt koostatud Saue vald Jõgisoo küla Pele kinnistu ja 
lähiala detailplaneeringu (katastritunnus 72601:001:0226, edaspidi 
planeering) koostamiseks.

Saue vallas Jõgisoo külas on koostamisel Uuetoa (kü 72501:001:0252) ja 
Vana-Kassi (kü 72501:001:0621) kinnistute detailplaneeringu algatamise eelne 
eskiislahendus. Kavas on planeerida üksikelamute ja ridaelamute krundid. 
Lisatud väljavõte alast ja üldplaneeringust.

Saime Transpordiametilt info (allpool) seoses ÜP-ga kavandatud kogujatee 
kohta, kuid eskiisi koostamiseks oleks meil vaja teada ka Transpordiameti 
eelseisukohti mahasõitude osas nii Kanama-Jõgisoo teele kui ka ÜP-ga 
kavandatud kogujateele. Samuti, kas oskate öelda, milliseid kitsendusi seab 
üldplaneeringuga näidatud riigitee koridor (joonisel lai tumehall viirutus)? 
Üldplaneeringuga on elamumaa määratud kuni Tallinna ringtee äärse 
kaitsehaljastuse maani, kuid osaliselt kattub ka riigitee koridoriga.

Lugupidamisega

Kreete Lääne

Kobras OÜ

Maastikuarhitekt-planeerija

+372 5349 3611

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Marek Lind <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, January 31, 2025 3:49 PM
To: Kreete Lääne <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kiireloomuline küsimus Saue vallas jõgisoo külas planeeritud 
tee kohta

Tere, Kreete.

Palun saada see kiri peaspetsialistile, kelle kontaktid leiad meie kirja 
päris lõpust. Mul paraku ei ole mahti asjasse süvitsi minna ega tea ka 
kellele Su kirja edasi saata: seisukohad võis kokku panna kes iganes 
seitsmest peaspetsialistist.

Lugupidamisega

Marek Lind

Kooskõlastuste üksuse juhataja

Tel +372 54501752

From: Kreete Lääne <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, January 30, 2025 10:28 AM
To: Marek Lind <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Sander Rikken <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Andreas Rikken <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Kiireloomuline küsimus Saue vallas jõgisoo külas planeeritud 
tee kohta

Tere, Marek

Saue vallas Jõgisoo külas on koostamisel Uuetoa (kü 72501:001:0252) ja 
Vana-Kassi (kü 72501:001:0621) kinnistute planeeringu algatamise eelne 
eskiislahendus. Kavas on planeerida üksikelamute ja ridaelamute krundid.

Saime Transpordiametilt infot (allpool) seoses ÜP-ga kavandatud kogujatee 
kohta, kuid palun eelseisukohti ka seoses mahasõitudega nii 11116 
Kanama-Jõgisoo teele kui ka ÜP-ga kavandatud kogujateele. Kas Kanama-Jõgisoo 
teele on võimalik rajada kaks mahasõitu? Kui ÜP-ga kavandatud kogujatee 
äärde elamukrundid kavandada, siis mis tingimustel saaks seal juurdepääsud 
planeerida.

Lugupidamisega

Kreete Lääne

Kobras OÜ

Maastikuarhitekt-planeerija

+372 5349 3611

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---------- Forwarded message ---------
From: Kaie Kruusmaa <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Wed, 29. Jan 2025 at 08:45
Subject: RE: Kiireloomuline küsimus Saue vallas jõgisoo külas planeeritud 
tee kohta
To: Andreas Rikken <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Kalle Pungas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >

Tere

Teie poolt küsitud kogujatee (mis kulgeb osaliselt katastriüksusel Uuetoa 
72501:001:0252) on vajalik juurdepääsude tagamiseks riigiteede 11 ja 11116 
vahel paiknevatele katastriüksustele.

Transpordiamet on riigitee 11 Tallinna ringtee ümberehituse käigus nimetatud 
kogujatee rajamise võimalusega arvestanud ja jätnud võimaluse kogujatee 
liitumiseks ringristmikuga tulevikus.

Kogujatee väljaehitamise perspektiiv sõltub antud piirkonna arendustest. 
Otse riigiteelt 11 ei ole tulevikus võimalik piirnevatele kinnistutele 
juurdepääsu kavandada, mistõttu saavad juurdepääsud toimuda vaid nimetatud 
kogujatee kaudu. Kogujatee ehituse kohustus on tulevikus arendaja(te)l või 
kohalikul omavalitsusel.

Lisasin väljavõtte Saue valla üldplaneeringust, kus on näha suuremat ala, 
mille juurdepääsud tuleb lahendada nimetatud kogujatee kaudu.

Lisasin kirjavahetuse teadmiseks ka Saue valla esindajale.

Vajadusel saan kirjas toodud selgitusi täpsustada.

Lugupidamisega

Kaie Kruusmaa

Juhataja

Projekteerimise üksus

58 805 076

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Transpordiamet

From: Andreas Rikken <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 8, 2025 3:06 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Kiireloomuline küsimus Saue vallas jõgisoo külas planeeritud tee 
kohta

Tere!

Küsimus puudutab kinnistut katastritunnusega:72501:001:0252.
Üldplaneeringust näen, et üle kinnistu on planeeritud väike tee, lisan 
manusesse ka plaani(punase joonena kollasel taustal).
Kuna Tallinna ringtee sai valmis ehitatud ja seda teed ei ehitatud, kas 
antud tee ehitamine on siiski millalgi plaanis, või jääb see ehitamata.

Parimat,

 Andreas Rikken

 Vanem metsandusnõunik

  _____

  <tel:%2B372%205842%205473> +372 5842 5473

  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  <http://www.eestimetsameister.ee> www.eestimetsameister.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.